- Автор
-
ReHLDS Team
- Подяки
-
DEV-CS
ReHLDS – це результат реверс-інжинірингу оригінального HLDS (build 6152/6153) з використанням налагоджувальної інформації DWARF, вбудованої в linux-версію HLDS, engine_i486.so.
У процесі реверс-інжинірингу було виявлено та виправлено безліч недоліків та потенційних багів.
Посилання:
Головна мотивація – valve нічого не робить і немає можливості нормально виправляти баги.
Цілі:
Двигун стабільний, багато функцій працюють коректно.
Як використовувати? ReHLDS повністю сумісний із оригінальним HLDS. Все, що потрібно, це завантажити бінарні файли rehlds і замінити оригінальні swds.dll/engine_i486.so. При цьому до заміни двигуна сервер повинен бути оновлений через steamcmd до останньої 6xxx+ beta.
Директорія архіву bin містить 2 піддиректорії, 'bugfixed' і 'pure'.
Що нам це дало? Стало можливо не просто вивчати двигун, а й легко вносити до нього зміни. Раніше для цього потрібно писати модулі, що патчать пам'ять, що досить трудомістко. Це годиться тільки для виправлення критичних багів, для яких вже написані експлойти, тому що на кожен дрібний недолік писати патчі дуже нудно. Тепер можна без особливих проблем виправляти будь-які помилки двигуна і робити його покращення. У перспективі про HLDS від Valve можна буде забути та підтримувати серверний двигун самостійно.
У процесі реверс-інжинірингу було виявлено та виправлено безліч недоліків та потенційних багів.
Посилання:
- English thread on cs.rin.ru
- Код проекту на github
- Скомпільовані dev-билды
- Порівняння продуктивності ReHLDS і HLDS від Valve
Головна мотивація – valve нічого не робить і немає можливості нормально виправляти баги.
Цілі:
- Надати більш стабільний HLDS з розширеним API для модів та плагінів.
- Оптимізація продуктивності.
Двигун стабільний, багато функцій працюють коректно.
Як використовувати? ReHLDS повністю сумісний із оригінальним HLDS. Все, що потрібно, це завантажити бінарні файли rehlds і замінити оригінальні swds.dll/engine_i486.so. При цьому до заміни двигуна сервер повинен бути оновлений через steamcmd до останньої 6xxx+ beta.
Директорія архіву bin містить 2 піддиректорії, 'bugfixed' і 'pure'.
- 'pure' розрахована на роботу точно як оригінальний HLDS від valve.
- 'bugfixed' містить деякі виправлення та покращення.
Що нам це дало? Стало можливо не просто вивчати двигун, а й легко вносити до нього зміни. Раніше для цього потрібно писати модулі, що патчать пам'ять, що досить трудомістко. Це годиться тільки для виправлення критичних багів, для яких вже написані експлойти, тому що на кожен дрібний недолік писати патчі дуже нудно. Тепер можна без особливих проблем виправляти будь-які помилки двигуна і робити його покращення. У перспективі про HLDS від Valve можна буде забути та підтримувати серверний двигун самостійно.
- Команди
-
rescount
- Виводить у консоль сервера загальну кількість ресурсів, які перебувають у прекеші
reslist <sound | model | decal | generic | event>
- Виводить в консоль сервера докладну інформацію щодо кожного ресурсу, що знаходиться в прекеші (звуки, моделі, декалі, об'єкти картки та евенти). Корисно для управління ресурсами та запобігання проблемам з лімітом ресурсів у прекеші на движку золотого джерела.